Вкрай важливою ланкою бізнес процесів, що впливає на подальший розвиток компанії - це експлуатаційний період роботи реалізованого обладнання. Якісно організована післяпродажна підтримка забезпечує унікальну взаємодію між замовником та виробником продукції, завдяки якій, здійснюється обмін відомостями про роботу пристроїв для подальшої локалізації відмов у найкоротші строки, мінімізуючи при цьому будь-які негативні відгуки про вироби, що випускаються. Така тісна взаємодія між виробником та замовником допомагає створювати нові типи пристроїв, які потенційно вимагає замовник, враховуючи всі тонкощі технологічного розвитку виробництва.
Необхідним атрибутом післяпродажної підтримки є комплексні послуги, що спрощують роботу замовникам, а саме:
Пн-Нд: 09:00-20:00