Вкрай важливою ланкою бізнес процесів, що впливає на подальший розвиток компанії - це експлуатаційний період роботи реалізованого обладнання. Якісно організована післяпродажна підтримка забезпечує унікальну взаємодію між замовником та виробником продукції, завдяки якій, здійснюється обмін відомостями про роботу пристроїв для подальшої локалізації відмов у найкоротші строки, мінімізуючи при цьому будь-які негативні відгуки про вироби, що випускаються. Така тісна взаємодія між виробником та замовником допомагає створювати нові типи пристроїв, які потенційно вимагає замовник, враховуючи всі тонкощі технологічного розвитку виробництва.

Послуги ремонту мікропроцесорної техніки
Ремонт телевізійної техніки будь-якої складності
Перелік пристроїв, що підлягають ремонту

Комплексні послуги


Необхідним атрибутом післяпродажної підтримки є комплексні послуги, що спрощують роботу замовникам, а саме:

  • Консультації, щодо особливостей роботи та експлуатації обладнання.
  • Виконання комплексу пусконалагоджувальних робіт.
  • Повний комплекс робіт з оперативного ремонту придбаних виробів або на території замовника або в комплекті з послугами доставки на територію замовника.

Перелік пристроїв, що підлягають ремонту:


  • Професійні та побутові телевізори
  • Професійні дисплеї та монітори
  • Телевізійні приставки різних типів
  • Периферійні пристрої різних типів
  • Серверні пристрої оборобки відео/аудіо
  • Пульти дистанційного керування


Перелік пристроїв, що можуть ремонтуватись додатково:


  • Комп'ютерна техніка та ноутбуки
  • Серверні пристрої широкого вжитку
  • Мобільні телефони та смартфони
  • Блоки живлення різного типу складності
Комплексний ремонт мультимедійних пристроїв

Сервісна підтримка

Телефон гарячої лінії сервісної підтримки LG:

0 800 303 00 00

Пн-Нд: 09:00-20:00


https://lgeservice.com.ua