LG Electronics, Inc. є світовим новатором у технології та виробництві з більш ніж 100 регіональними компаніями по всьому світу, в яких працює коло 7400 керівників та рядових співробітників з рівнем глобальних продаж за 2017 рік 55,4 млрд. дол. США і є провідним світовим виробником телевізорів, холодильників, кондиціонерів, пральних машин та мобільних пристроїв. Має штаб-квартиру в м. Сеул і третя за розмірами корейська корпорація. Завдяки вражаючій бізнес-стратегії компанія відіграє роль активного гравця на світових ринках сучасних технологій. У LG є своя перевірена часом система менеджменту з допомогою якої співробітники практикують і розвивають свої можливості і поліпшують свої навички роботи.
Основа філософії LG - це люди, чесність і відданість фундаментальним цінностям. Ми розуміємо клієнтів і пропонуємо їм оптимальні рішення і нові можливості завдяки інноваційним розробкам, а значить, робимо їх життя комфортнішим. Ми звертаємося до людей, які продовжують вивчати світ навколо себе і приймати нові виклики, щоб відкривати незвідані можливості і досягати нових вершин. Ми послідовно розробляємо образ бренду, слідуючи девізу Life's Good - «Життя прекрасне». Ми сучасні і самобутні і постійно реалізуємо свої ключові принципи в навколишньому світі.
Логотип LG - це основне візуальне уявлення компанії, що уособлює вишуканість і якість наших товарів - єдність простоти, інновацій та унікальності. Використання логотипу має принципове значення, адже він є символом стійкої репутації і високих стандартів якості, а будь-які варіації емблеми послаблюють асоціювання LG Electronics з її продукцією.
Літери «L» і «G» в колі символізують мир, майбутнє, молодість, людство і технологію. Червоний колір - основний колір компанії - символізує дружелюбність і намір випускати продукцію найкращої якості; сірий колір позначає технологічність і надійність. Стилізоване зображення усміхненого обличчя передає дружній настрій і доступність. Існує дві версії нашого логотипу: корпоративна і об'ємна.
(1000x1000 .png)
(1024x1024 .png)
У січні 1947 року Ку Ін Хой (Koo In-hwoi) створив у Сеулі невелику фірму Luk Chemical Co (наразі має назву LG Chem), яка спеціалізувалася на виробництві побутової хімії та косметичних засобів. Першою продукцією компанії стали крем для обличчя, зубна щітка і паста. Поступово асортимент фірми розширювався і, крім названих вище продуктів, вона почала випускати засоби побутової хімії та пластикову упаковку), а мережа її філій охопила всю територію Південної Кореї. Перші великі прибутки Ку Ін Хой використав для відкриття нових напрямків бізнесу, і вже у 1952 році компанія стала першим у Південній Кореї виробником пластмас.
У 1958 році президент Південної Кореї Пак Чонг Хі (Pak Chong Hui) підтримав ініціативу Luk Chemical Co створити нове підприємство з випуску побутової електроніки. Так на світ з'явилася компанія GoldStar (англ. Золота зірка, сьогодні LG Electronics).
У 1996 році компанія LG Electronics відкрила представництво в Україні, яке спеціалізується на експорті побутової електроніки на територію України і надає інформаційну підтримку продуктів.
Упродовж своєї роботи в Україні представництво LG Electronics спонсорувало низку заходів, у тому числі такі телевізійні програми, як «Шанс» і «Караоке на Майдані», інтелект-шоу «Еврика» і фестиваль Караоке. Також представництво LG Electronics спонсорувало прогноз погоди на Новому каналі та СТБ, а також було спонсором кулінарної рубрики у ранковій програмі «Підйом».
У березні 2009 року за підтримки українського представництва LG Electronics та Посольства Республіки Корея в Україні на телеканалі ТРК «Київ» транслювався корейський серіал «Перлина палацу, або кухарка імператора» (Dae Jang Geum).